2010. augusztus 25., szerda




24 megjegyzés:

Méri írta...

Eszméletlen szépek, különösen a felső tetszik!

emikke írta...

Nagyon szépek! Nekem is a felső jön be:-)))

kirszti írta...

Nekem meg az alsó szett tetszik :) Nagyon szép ez a színösszeállítás.

Marilla írta...

Csodaszépek lettek gratulálok Panka !!!

Kritti írta...

Gyönyörűek! És micsoda színek!

Cheeks írta...

Csodaszépek!
Gratulálok!

Évi írta...

Hú Panka!Nagyon szépek lettek!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Szuper jók a színeid! Nem tudnék választani közülük! :) Alíz

Tímel írta...

Ezt nevezem!!
Gyönyörűek!

Edit írta...

Gyönyörű mindkettő, de az alsót egyszerűen imádom!!!

Forget-me-not írta...

Mindkettő csodás! :-)))

Liza írta...

Csudijó mindkettő!

Tündigyöngy írta...

Gyönyörű mindkettő! A felső olyan, mint egy kristálytiszta tó.

Lakota mágia írta...

Mindkettő gyönyörűszép, de azért az alsó kicsit nekem még gyönyörűbb!!! :-)))

Las Creaciones de Boricua írta...

Great sets!!!!!!!!!

ekszerlada írta...

Hova lett az én bejegyzésem?
Azt írtam,mind a kettő tetszik!A felsőt alkalomra hordanám,az alsót pedig éjjel nappal,annyira tuti!!!

Piky73 írta...

Jajjj, de kis bájosak!!!

Panka gyöngye írta...

Köszi csajok!Nekem is az alsó jön be inkább:)

Anami írta...

Nagyon szépek, a felsőben nagyon tetszik a kör és a csúcsos forma ötvözése, az alsóban pedig a színösszeállítás tetszik különösen. A láncra erősítés pedig egyszerű, de nagyszerű, egy kicsit visszavesz az ékszerek eleganciájából.

moana írta...

Oh que c'est beau, j'adore ces couleurs !

Bisaneta írta...

No los había visto!!!!Son preciosos!!!Enhorabuena,los colores me encantan.

POÉ írta...

Gyönyörű szépek !!

Csapó Krisztina írta...

Csodaszépek!!! :-) Nekem is az alsó a mégszebb. :D

Panka gyöngye írta...

Köszi:)