2010. május 9., vasárnap






Nagyon megtetszett Vezsuzsi herringes díszítő módszere,amit mostanság láttam nála:)Nem igazán olyan mint az Övé,pedig jó lenne egy két tanfolyam,hogy megtanuljam:)Saját fejemre hagyatkoztam,és ez lett a végeredmény!Kapocs még nincs,de szerintem,átfűzök rajta egy acélsodronyt.Lehet a végére teszek egy kis csövet,ami alá elrejtem a kapcsot(Ezt a megoldást Mayánál láttam).10/0-s delicát használtam.Ez volt az első vétel,és tetszik:)Könnyű vele dolgozni,úgyhogy még fogok venni!

14 megjegyzés:

Maya írta...

Szerintem tökéletes, nekem tetszik!!!

Évi írta...

Nagyon szép!tetszik ez az átlátszó halványszürke delica!

ekszerlada írta...

De kis finom!:)Olyan kis helyes az a zöld kő benne!

Marilla írta...

Nagyon szépséges lett .

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszépet fűztél ismét! A színe is remek!

Las Creaciones de Boricua írta...

Precioso!!!!!!!!!

Edit írta...

Megint nagyon szépet fűztél!!!

Anami írta...

Nagyon szép, a színe is bejön!

Csapó Krisztina írta...

Nagyon szép!!! Tetszik ez a heringes megoldás! :)

Panka gyöngye írta...

Köszi lányok:)

Piky73 írta...

De elegáns!!! Nagyon tetszik :)

Ági mama írta...

Nagyszerű lett!!!

ANGEL'S BEAD írta...

Nagyon szépek,tetszenek!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nagyon szépséges a medál is, és a lánc is! Ügyi vagy! :)